Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dümmen Orange opent Consumer Experience Center in De Kwakel

Met de opening van de nieuwe chrysantenshowkas van Dümmen Orange in De Kwakel, waar chrysanten worden geteeld op een teeltvloer van Erfgoed, is de veredelaar een representatieve showlocatie rijker. Naast de showkas zijn proefkassen voor roos, gerbera en potchrysant én de sfeervolle buitentuin geïnstalleerd. Tijdens de FlowerTrials werd bovendien het nieuwe Consumer Experience Center geopend.

Drie tuinkassen van in totaal 120 m2 oppervlakte stonden gevuld met een brede range aan pot- en snijproducten uit het Dümmen Orange assortiment. Een plek waar de klantbeleving centraal staat en waar volop ruimte is voor interactie, presentaties, workshops en demo’s.

De producten zijn hierin gecombineerd verwerkt in trend displays en diverse arrangementen van high-end tot retail. Een mooie kans als je het Reinoud Hagen - Manager Director Cutflowers EMEA - vraagt.  “Met ons Experience Center zijn we in staat om dieper het gesprek aan te gaan met onze relaties en daarbij hebben we alle benodigde faciliteiten in huis. Het biedt ruimte om te vergaderen en brainstormen en eventueel een demo te geven gecombineerd met een bezoek aan één van onze showkassen. Onze ‘Flagship’ locatie aan de Hoofdweg is hierbij officieel klaar voor gebruik.”

Open meeting space
Naast gebruik door werknemers van Dümmen Orange stelt het team de Customer Experience ook beschikbaar voor klanten en partners. “Dat biedt ons de kans om met onze relaties en producten nieuwe combinaties op te zoeken, maar ook binnen de productgroepen waarin we actief zijn een verdiepingsslag te maken in toepassingen voor de bloemist en retail. Het uitwisselen van inspiratie en kennis is hierin ons hoofddoel”, aldus Lisanne Fabriek - Trade Marketeer Cutflowers.

Voor meer informatie:
Dummen Orange
www.dummenorange.com 

Publicatiedatum: