Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe merkidentiteit voor Fruit Logistica en Asia Fruit Logistica

Het overkoepelende merk Fruit Logistica versterkt beide producten van de merkenfamilie met de lancering van zijn nieuwe merkidentiteit. Op deze manier krijgen de Fruit Logistica die in Berlijn plaatsvindt en de Asia Fruit Logistica die dit jaar in Bangkok plaatsvindt, elk een nieuw en moderner logo. Ook visueel komen ze dichter bij elkaar met een gezamenlijk corporate design dat Asia Fruit Logistica zal introduceren na het evenement van dit jaar van 2 tot 4 november 2022.

Fruit Logistica onthult nu al haar nieuwe campagne voor 2023. Het motto 'All in ONE' maakt niet alleen duidelijk dat de Fruit Logistica de wereldspelers uit de industrie onder één dak verenigt, maar geeft ook de gehele waardeketen voor verse groenten en fruit weer, van de teler tot aan het Point of Sale, zo schrijven ze.

Kai Mangelberger, projectleider van Fruit Logistica in Berlijn: "De pandemie heeft ertoe geleid dat digitalisering in een groot aantal economische sectoren veel belangrijker is geworden. Dit geldt ook voor de beursindustrie. Daarom is de tijd gekomen voor een nieuwe merkidentiteit voor Fruit Logistica en Asia Fruit Logistica. Op deze manier creëren we een gemeenschappelijke sterke afzender."

De nieuwe merkidentiteit is bedoeld om de gemeenschappelijke oorsprong en gedeelde waarden te benadrukken. Beide beurzen staan voor kwaliteit, professionalisme, servicegerichtheid en innovatie. Dit moet ook visueel worden overgebracht.

"Het logo staat voor de beurzen en hun aanbod. Speciaal hoogtepunt: Het reeds bestaande Unifruit werd in het woordmerk geïntegreerd als een zelfstandige letter. Het resulterende compacte woordmerk garandeert optimale zichtbaarheid terwijl het minder ruimte inneemt."

Het merk- en designbureau kleiner & bold is verantwoordelijk voor de nieuwe merkidentiteit.

Dit jaar vindt de Asia Fruit Logistica plaats in Bangkok van 2 tot 4 november 2022. Fruit Logistica vindt plaats in Berlijn van 8 tot 10 februari 2023.

Bron: Fruit Logistica

Publicatiedatum: