Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Always Kalanchoë krijgt nieuw jasje en heet vanaf nu Kalanchoe.nl

De FPC Kalanchoë van Royal FloraHolland heeft na ruim 8 jaar haar collectieve promotielogo een restyling gegeven. Vanaf 1 april a.s. heet het collectief niet meer Always Kalanchoë, maar Kalanchoe.nl.

Met het nieuwe logo wordt afscheid genomen van de kreet ‘Always’, omdat inmiddels door de gehele keten heen algemeen bekend is dat de Kalanchoë jaarrond beschikbaar is voor iedere consument, geefmoment, binnen en buiten. Recent consumentenonderzoek in 2021 heeft duidelijk aangetoond dat het merendeel van de consumenten de Kalanchoë kent.

Het vernieuwde logo communiceert meteen waar de consument meer informatie over de Kalanchoë kan vinden, namelijk op www.kalanchoe.nl. De focus in het nieuwe 3-jaren promotiestrategie 2022-2024 ligt vrijwel geheel op de consument in de focuslanden Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Polen.

Gezamenlijke aanpak Kalanchoë-telers
De collectieve promotie ‘Always Kalanchoë’ voor de bloeiende plant Kalanchoë is een initiatief van 17 kwekers en 5 veredelaars uit Nederland, België, Duitsland en Denemarken, allen lid van Royal FloraHolland. Royal FloraHolland faciliteert deze groep, Glastuinbouw Nederland organiseert en verzorgt het secretariaat en Sense marketing & more verzorgt de campagne.

Publicatiedatum: