In samenwerking met Kwekerij Sensation zijn de eindklanten van Hilverda De Boer via een promotieactie verrast met een ‘quantum box’ met de snijchrysant Ilonka.
In september ontstond het idee om een promotieactie op te zetten voor de snijchrysant Ilonka. Net als vele andere rassen kent deze een goede afzet richting o.a. de Oost-Europese markt. Met de ambitie om binnen het klantportfolio van Hilverda De Boer de populariteit van Ilonka verder te vergroten, is er een gerichte promotieactie opgezet om de afnemers een goede productervaring te kunnen bieden.
V.l.n.r.: Aalbert Ekelmans (Kwekerij Sensation), Theo Plasmeijer (Hilverda De Boer) en Jan Ekelmans (Kwekerij Sensation)
Rechtstreeks naar de eindklant
Ruim 400 ‘quantum boxen’ zijn geleverd aan de belangrijkste chrysantenafnemers van Hilverda De Boer, waarbij een speciaal ontwikkelde Ilonka-brochure meegegeven werd. Ook is online, via de website/webshop en op sociale media bekendheid gegeven aan deze actie. Tevens is er een ’Ilonka winactie’ georganiseerd, waarbij de klanten van Hilverda De Boer de mogelijkheid kregen om hun Ilonka-creaties digitaal te delen en kans te maken op een ‘Ilonka White Essential Box’. De komende periode moet uitwijzen of deze promotieactie haar doel heeft bereikt: het creëren van meer vraag naar troschrysant Ilonka binnen het klantportfolio van Hilverda De Boer.
Kwekerij Sensation uit Tuil wordt gerund door Aalbert en Jan Ekelmans en richt zich volledig op het kweken van zowel Ilonka als Pina Colada van veredelaar Dümmen Orange. De gehele onderneming is ingericht om topkwaliteit Ilonka’s en Pina Colada’s aan te kunnen bieden aan de klanten.
Voor meer informatie:
Dümmen Orange
www.dummenorange.com