Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Stars for Europe lanceert nieuwe B2B website

Internationale kerststerrencampagne Stars for Europe heeft speciaal voor de vakhandel een nieuw platform geïntroduceerd, waarop zij de poinsettia toeleveringsketen voorziet van marketing- en verkoopadvies. De nieuwe website sfe-trade.com wil de komende jaren hét informatieplatform zijn waar de gehele keten terecht kan voor informatie en inspiratie rondom de kerstster.

Foto: Stars for Europe beeldbank

Verkopen stimuleren
Op het nieuwe platform kunnen kwekers, exporteurs, tuincentra en bloemisten waardevolle adviezen en hulpmiddelen vinden, die bijdragen aan een grotere afzet van kerststerren. Zo kunnen er op de website gratis marketingmaterialen gedownload worden, is er een beeldbank te vinden met professionele fotografie en worden er persberichten gedeeld met concrete tips om de verkoop van kerststerren te stimuleren. Op die manier hoopt Stars for Europe de handel zo goed mogelijk te ondersteunen bij de verkoop van kerststerren.

Internationale kerststerrencampagne
De internationale promotiecampagne is een initiatief van vier vooraanstaande veredelaars: Beekenkamp, Dümmen Orange, Selecta One en Syngenta Flowers en heeft als doel het imago van de poinsettia te verbeteren en daardoor de verkoop te bevorderen. De campagne faciliteert een breed scala aan marketingactiviteiten die zich rechtstreeks richten op de consument. Tegelijkertijd wordt de gehele toeleveringsketen ondersteund door middel van advies en beschikbaar gestelde promotiemiddelen. Voor de komende drie jaar is marketingbureau Pull Position gekozen om de Nederlandse campagne op te zetten en uit te voeren. Op basis van vooraf gedefinieerde thema’s en doelstellingen, zal het Marketingteam in Green de doelgroep op unieke wijze in aanraking laten komen met de sfeervolle poinsettia. Meer weten over Stars for Europe? Neem een kijkje op de website https://sfe-trade.com/nl of neem contact op met Linda de Ruyter via linda@pullposition.nl.

Bron: Pull Position 

Publicatiedatum: