Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Sion inspireert orchidee-marketeers tijdens 'Instagram Power Breakfast'

Vijfentwintig marketeers - allen werkzaam voor phalaenopis-kwekers - kwamen dinsdagmorgen bij elkaar om inspiratie op te doen en kennis met elkaar te delen. Instagram expert Kirsten Jassies nam de deelnemers mee in de wereld van Instagram. 'Wees persoonlijk, authentiek, creatief en oprecht geïnteresseerd in je volgers', was de boodschap van Jassies. Daarnaast gaf zij de gasten tips en tricks hoe je de content verrassend en vernieuwend houdt. Na een stoomcursus Instagram stories en reels gingen de marketeers zelf aan de slag met het maken van video's en foto's in het Sion Trend Lab.  Daarna was er een tour langs drie trendpresentaties in het Sion Trend Lab waarin de nieuwste trends voor phalaenopsis uitgewerkt zijn.

Jaarrond trends in Sion Trend lab
De Phalaenopsis continu vernieuwen, dat is de missie van Sion. Niet alleen op het gebied van raseigenschappen, maar ook op het gebied van marketing. 'In het Sion Trend Lab op ons bedrijf inspireren we jaarrond kwekers en hun klanten met nieuwste rassen, trends en concepten. Samen kunnen we de consument blijven verrassen en de phalaenopsis gewild houden', aldus marketeer Maarten Huisman.

Voor meer informatie:
Sion
www.sion.eu

Publicatiedatum: