Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Concept Factory verandert van kleur na 12,5 jaar

Groeimarketingbureau Concept Factory bestaat 12,5 jaar. In deze jaren heeft het vakgebied van marketing zich razendsnel ontwikkeld; mede door de beweging van aanbod naar markt (vraag)gericht produceren, digitale ontwikkelingen en de betekenis van groen in onze leefomgeving. Concept Factory als bedrijf veranderde mee en heeft zich binnen de tuinbouw ontwikkeld van specialist in productinnovatie naar een compleet servicebureau voor groeimarketing. Met een frisse nieuwe huisstijl en een flinke dosis ambitie is het bureau klaar voor de komende 12,5 jaar.

Concept Factory helpt bedrijven en promotiecollectieven binnen de tuinbouw om mee te bewegen en te scoren in de veranderende markt. Oprichtster Janny Meemelink: “Bij de oprichting in 2009 wilden we bedrijven helpen bij productinnovatie. Ondertussen gaat dat veel verder. Naast productinnovatie zorgen we er met verfrissende marketingstrategieën voor dat ondernemers een zet krijgen in de juiste richting. Hoe ben je van betekenis voor jouw afnemers? Hoe prikkelen we de koopknop? Met de juiste marketingstrategie en ons hart voor groen geven wij de verkoopafdeling groei in handen.”

Met een team van marketing- en trendspecialisten heeft het bureau een stevig klantenportfolio opgebouwd. Janny vervolgt: “Supertrots zijn wij op langdurige samenwerkingen met onze klanten, een mix van ondernemers met groeiambities en gewasgroepen waar we productspecifieke promotiecampagnes voor doen. Juist vanuit de intensieve samenwerking op langere termijn laten we de ambities van onze klanten groeien. Wij staan als externe marketeer dicht bij de klant, maar ook bij de markt. We kijken continu vooruit en anticiperen samen op veranderingen én nieuwe kansen. We markeren dit tijdperk met een nieuwe frisse huisstijl, waarbij we de wel bekende roze kleur vervangen door krachtig koraalrood. We laten verder nog duidelijker zien waar we voor staan: groeimarketeers die organisaties in de tuinbouw echt verder brengen. En wie weet zijn we over 87,5 jaar koninklijk. Onze ambitie is in ieder geval om onze expertise en internationale netwerk nog heel lang in te zetten in deze prachtige sector.”

bron: Concept Factory

Publicatiedatum: