Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Decorum presenteert nieuwe huisstijl

Decorum heeft een nieuwe huisstijl. Het logo en de pay off hebben een spreekwoordelijke lik verf gekregen en er zullen andere beelden gebruikt worden op verpakkingen en POS materiaal. Groen en grijs blijven de kenmerkende kleuren. Productbeelden worden super-close, in sommige gevallen bijna onherkenbaar, om alles te laten zien wat de plant of bloem in zich heeft.

Het logoblok van Decorum is aangepakt met het uitgangspunt ‘less is more’. De vereniging laat Feel the Quality vallen ten faveure van Plants & Flowers. De spacing tussen de letters in het woordmerk is breder uitgezet en de letters zijn afgeslankt. Daarnaast is er gekozen voor een grijstint, zonder het krijtbord motief van voorheen. De nieuwe pay-off van Decorum is Pure Perfection

Decorum kiest voor een geleidelijke introductie van de nieuwe huisstijl items, de restyling wordt uitgevoerd door reclamebureau Speax.

Voor meer informatie:
https://www.decorumplantsflowers.com/

Publicatiedatum: