Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Programma 5e Sierteelt Marketing Event ‘Digital Marketing & Data’ definitief

Het programma van het 5e Sierteelt Marketing Event is nu definitief. De laatste mystery spreker is bekend: Marieke Heesakkers, marketing & culture manager bij Berkvens, zal een presentatie geven over hoe in een andere sector inhoud wordt gegeven aan digitale marketing.

Digitalisering zorgt ervoor dat er in de komende tijd veel gaat veranderen op het gebied van marketing. Dat is dan ook de reden waarom het 5e Sierteelt Marketing Event het onderwerp ‘Digital Marketing & Data’ als thema heeft. Op donderdag 23 september a.s. vindt dit event plaats in FloriWord in Aalsmeer. Naast het bespreken van het onderwerp ‘Digital Marketing & Data’ ook een mooie gelegenheid om elkaar als sierteelt marketeers weer te ontmoeten.

Programma definitief
Het event start met een overzicht wat er nu gaande is op het gebied van digital marketing en data in onze sector. Dennis van der Lubbe, managing director van Bloemenbureau Holland zal deze eerste presentatie verzorgen. Daarna geeft Hans van der Meulen, kerndocent bij Beeckestijn Business School, een beeld van de ontwikkelingen en mogelijkheden voor digitale transformatie en marketing. Hierna zal Martine Boekesteijn, brand manager EAT ME, haar presentatie geven met onder andere ‘De rol van merkmanagement voor onderscheidend vermogen en welke rol data en digitale marketing hierin spelen’. Dat er heel veel mogelijk is op het gebied van digitale marketing zal Marieke Heesakkers, marketing & culture manager bij Berkvens deursystemen, naar voren brengen in haar presentatie.

Er wordt afgesloten met een netwerkborrel en maaltijd met soep en broodjes. Klik hier voor aanmelden en meer informatie.

Publicatiedatum: