Gezamenlijke energie-inkoop, dat was de reden dat AgroEnergy zich in september 2001 als collectief registreerde. Een bijzonder initiatief destijds van LTO Nederland en Rabobank. Inmiddels is het 20 jaar later en deelt AgroEnergy nog steeds slimme en duurzame oplossingen onder de vlag van Eneco. En dat moet natuurlijk gevierd worden.
Klanten in het zonnetje
AgroEnergy zet haar klanten de hele maand september in het zonnetje. Als dank ontvangen klanten een box met (h)eerlijke Tony’s Chocoloney chocolaatjes. AgroEnergy organiseert daarnaast een fotowedstrijd waarbij klanten hun viermomentje kunnen delen door het insturen van een originele teamfoto. Als onderdeel van de jubileumcampagne worden er ook video’s gedeeld van klanten via o.a. social media.
Eén van deze video’s is die van De Kwekerij Osdorp. Hierin vertelt Jeroen Rijpkema over zijn passie, hoe energie veranderd is in de afgelopen 20 jaar en wat zijn visie op duurzaamheid is. Daarnaast deelt hij een tip op het gebied van energie.
Nieuwe energie-uitdagingen
20 jaar geleden was de grote uitdaging de liberalisering van de energiemarkt. Het jubileum biedt ook een mooie kans om de energie-uitdagingen van de toekomst onder de aandacht te brengen bij de klanten, zoals: hoe worden we klimaatneutraal?
Fotowedstrijd
De hele maand september maken klanten van AgroEnergy kans op het winnen van een half jaar lang, iedere maand, een Tony’s Chocolonely box. Dit kunnen zij doen door een teamfoto te delen van hun viermomentje. De origineelste foto wint. En straalt de foto energie en passie uit? Dan wordt de kans om te winnen groter. Klanten kunnen hun foto insturen via: https://www.agro-energy.nl/20jaar/
Voor meer informatie:
AgroEnergy
www.agro-energy.nl
[email protected]