Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Ralph Reinders, Dutch Credit Brokers

"Goed creditmanagement begint met Data Cleansing"

Hoe actueel zijn de gegevens van je klanten? "Veel bedrijven werken met onvolledige of verouderde klanten- en prospectgegevens. Dit komt omdat medewerkers van bedrijven vaak niet alle gegevens invoeren of wijzigingen door tijdsgebrek niet kunnen bijhouden. Databases die niet dagelijks worden onderhouden, vertonen na een jaar al een foutmarge van dertig procent en kunnen grote invloed hebben op goed creditmanagement", stelt Ralph Reinders van Dutch Credit Brokers.

"Door onze ervaring met kredietverzekering weten wij hoe belangrijk het is om te werken met accurate debiteurengegevens. Om deze gegevens zo optimaal mogelijk te krijgen adviseren wij dan ook om deze jaarlijks op te schonen middels Data Cleansing; digitaal checken of uw gegevens nog optimaal en up to date zijn. Dit varieert van correctie van NAW gegevens tot aanvulling met unieke registratiegegevens zoals bijvoorbeeld btw-nummers en KvK-gegevens."

Oplossing
"Het 'reinigen' van data kan snel, efficiƫnt en goedkoop via slimme software. Credit Device treedt hierbij op als onafhankelijke partij die de bestanden zal reinigen en aanvullen", vertelt Ralph. Om een offerte te maken, worden de volgende stappen doorlopen:

  1. CreditDevice stuurt een NDA naar de klant en eveneens een toegangscode voor een transferportal, waar men de bestanden op kan plaatsen;
  2. Het bestand dient te bestaan uit debiteurennummer, naam bedrijf, adres bedrijf, postcode bedrijf, plaatsnaam bedrijf en land. Indien mogelijk ook het kamer van koophandel nummer, registratie nummer en btw nummer (indien er data niet beschikbaar is, blijft dat kolom gewoon leeg);
  3. Als CreditDevice het bestand heeft ontvangen, gaat de procedure starten; het bestand wordt bewerkt en er komt een matchpercentage uit met een definitief resultaat;
  4. CreditDevice verstrekt vervolgens de offerte.

Voor meer informatie:
Ralph Reinders
Dutch Credit Brokers
+31 (0)6 271 896 90
[email protected]   
www.dutchcreditbrokers.com    

Publicatiedatum: