Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Drive-in musical bezoekers verrast met bloemen

Gisteravond zijn alle bezoekers van de Westlandse drive-in musical getrakteerd op een Anthurium Message Printz: een bloem met een boodschap. Tot en met 15 juli staat er een groot podium op het parkeerterrein van de Rabobank in De Lier waar de leerlingen van 10 basisscholen hun eindmusical opvoeren. Initiatiefnemer en tevens presentator en gastspreker van de avond Rob Veenman, maakt het met de drive-in musical mogelijk om op coronaproof wijze het afscheid van de basisschool te vieren.

Bloemen met een boodschap
Om de auto’s op te fleuren werden alle bezoekers getrakteerd op een Anthurium Message Printz voorzien van de boodschap: ‘Jij bent een toppertje’. De anthuriums zaten in een speciale tube die aan de autoruit bleef plakken. Message Printz is een merk van Greencre8 uit Honselersdijk, dat al vele jaren bekend is van het kleuren en bewerken van bloemen en planten. Richard Grootscholten, eigenaar van het bedrijf zag tijdens de coronacrisis dat mensen hun dierbaren niet face-to-face konden bezoeken en bedacht toen deze ‘bloem met een boodschap’, die op veilige afstand op een ruit kan worden geplaatst.

Voorstelling vanuit de auto
Op het parkeerterrein van de Rabobank kunnen ruim 80 auto’s parkeren. Daarmee kan een leerling gemiddeld drie auto’s met mensen uitnodigen en is genoeg plek voor ouders, grootouders, broertjes en zusjes. De bezoekers kijken naar de voorstelling op het podium en er hangen twee grote schermen. Het geluid is via een radiofrequentie te horen, waardoor iedereen de musicals vanuit de auto goed kan volgen en met de claxon applaudisseren. Er volgen nog 9 basisscholen met de drive-in musical. Naar verwachting worden er ruim 600 auto’s opgefleurd met de bloemen. De Message Printz Anthuriums zijn gesponsord door Greencre8 en promotiecollectief Anthurium Info. Meer informatie vindt u op Promoplant, onderdeel van Greencre8.

Meer informatie is te vinden op specialebloemen.nl of via sales@greencre8.nl.

Publicatiedatum: