Per 1 juli deze maand presenteert Plantion haar nieuwe website. Volgens Jill Hulzinga, online-communicatiemedewerker van Plantion, kunnen bestaande en nieuwe klanten nu makkelijker de belangrijkste informatie vinden. “Welke voordelen biedt Plantion? Wat zijn de online inkoopmogelijkheden en hoe werkt de bezorgservice? Hoe kan ik aanvoeren? Al deze zaken worden kort beschreven, met de mogelijkheid om meer te lezen of contact op te nemen. Ook kun je nu makkelijker direct online inschrijven als nieuwe inkoper of aanvoerder.”
Nieuwe technieken
De vorige website dateerde van ruim vijf jaar geleden. Uiteraard is de nieuwe website gebouwd met de technieken van vandaag. Hulzinga: “De inhoud is meer gericht op Google: als klanten zich oriënteren op een bloemenveiling, een bemiddelingsbureau, een groencentrum of op het inkopen van bloemen of planten, streven we ernaar dat Plantion als een van de eersten wordt weergegeven. De inschrijfformulieren zijn sterk verbeterd. En handig is ook dat je geplande activiteiten bij Plantion direct kunt toevoegen aan je eigen agenda.”
Bron: Plantion