Vroeger rond deze tijd organiseerde men de FlowerTrials. Hoewel dat op dit nieuwe hoogtepunt van de menselijke beschaving niet meer mogelijk is, zitten veredelaars niet stil en willen zij maar wat graag de nieuwe genetica presenteren. Bovendien is de consument, meer nog dan in de vette pre-covid jaren, tot aankoop van bloemen en planten geneigd, en dus is er alle reden ook nu de spotlights te richten op de noviteiten.
Zo worden, weliswaar krampachtig maar toch, overal de deuren opengezet om het nieuwe assortiment te bewonderen, organiseren verschillende (telers)verengingen op dito wijze kleine beursjes en worden ook, zoals bijvoorbeeld op FloraHolland, (online) bijeenkomsten georganiseerd om de mooiste aanwinsten een extra podium te bieden. Bovendien gaat de FlowerTrials stiekem toch wél door, maar dan ook online.
In de spotlights
De special biedt bovendien een mooie kans om het eigen bedrijf een maand lang tegen speciaal tarief in de schijnwerpers te plaatsen met behulp van een banner.
Een maand adverteren op een van de Nederlandstalige nieuws-brieven in de Special kan al vanaf € 945 per maand - stuur een mailtje voor meer informatie.