Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Speciale aandacht voor themaweek en zomeractie om scholieren naar kas te trekken

Met de campagne Go Go Greenhouse probeert de glastuinbouwsector scholieren naar de kas te trekken. Tal van telers doen al mee. Zij kregen afgelopen dagen als bedankje daarvoor een shaker snoeptomaatjes van Jos van Mil van Greenco, zo deelt Glastuinbouw Nederland.

Op de verpakking van de Tommies was een speciale sticker aangebracht om de bedrijven te wijzen op de Go Go Greenweek, die van 1 tot en met 8 mei aanstaande wordt georganiseerd. De slotregel prikkelt de nieuwsgierigheid, want de lezer krijgt het advies de webpagina van Go Go Greenhouse in de gaten te houden. Komende weken wordt namelijk meer duidelijk over de originele zomeractie waaraan momenteel wordt gewerkt.

Bron: Glastuinbouw Nederland

Publicatiedatum: