Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Gerberateelt speelt zich in de kijker

April is 'de maand van de gerbera' en ook dit jaar kunnen handel, bloemist en consument er niet omheen. Zowel de exporteur als de consument werden afgelopen weekend uitgebreid getrakteerd op bloemen, een actie die onderdeel uitmaakt van de grote aprilcampagne van Coloured by Gerbera: ‘Gerbera verrast altijd’.

Exporteurs en consumenten in het zonnetje
Ruim 35 bloemenexporteurs werden vorige week in het zonnetje gezet met een kleurrijke gerberapresentatie.

Daarnaast werden ook consumenten verrast. In de winkelstraten van Leiden, Gouda en Den Haag werden volop gerbera’s uitgedeeld met de tekst ‘jij bent bijzonder’. Deze steden werden voor even verrijkt met voorbijgangers met kleurrijke gerbera’s op zak. De enthousiaste reacties zijn vastgelegd en terug te zien op de website van Coloured by Gerbera.

Gerbera verrast langs de A4
Vanaf deze week is de campagne ‘Gerbera verrast altijd’ ook te bewonderen op een reclamezuil langs de A4 bij Leiden. Hier trekt het campagnebeeld op een opvallende wijze aandacht op de route richting de bloemenveiling in Aalsmeer. Gedurende de maand april vinden er verschillende acties plaats om de gehele keten te verrassen.

Gerberacollectief staat samen sterk
Coloured by Gerbera is het collectief van alle 40 Nederlandse gerberatelers en veredelaars. Zij verschaffen bloemist, groothandel en exporteur assortimentsinformatie en inspiratie. Middels diverse campagnes en promoties zetten zij de gerbera internationaal op de kaart. De campagnes liggen in handen van creative agency Vandeez.

Lees hier meer over de campagne.

Publicatiedatum: