Jos van Kester:

"Persoonlijk contact over KijK wordt zeer gewaardeerd"

Sinds begin dit jaar is Jos van Kester actief als accountmanager voor Kennis in je Kas. Persoonlijk contact met ondernemers, telefonisch of middels bedrijfsbezoeken, voor het geven van een toelichting of het beantwoorden van vragen is daarbij essentieel. “En dat wordt zeer gewaardeerd”, zo is inmiddels zijn ervaring die hij deelt op de projectwebsite.
 
Middels een videopresentatie op de website van Kennis in je Kas gaf Jos van Kester eerder dit jaar al een uiteenzetting van zijn belangrijkste taken als accountmanager. “In 2019 ontvingen we bezwaren van ongeveer 20 ondernemers. Daar kwamen er vorig jaar een kleine 50 bij. Aan mij de taak om in persoonlijke gesprekken zaken toe te lichten, onbekendheid en mogelijke onvrede weg te nemen en zodoende het draagvlak voor Kennis in je Kas te vergroten. Dat gaat goed.”

Bron: Kennis in je Kas


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Twitter Rss

© BPnieuws.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven