Digitale innovatie met QR-codes

Kwekerij Wouters biedt nieuwe marketingtools voor Festival Colours

Aan de start van het perkgoedseizoen introduceert Kwekerij Wouters een nieuw pakket aan marketingtools voor tuincentra, bloemisten en exporteurs voor de complete Festival Colours-lijn. Naast een nieuw design van het POS-materiaal zijn alle materialen voorzien van een QR-code. Door het scannen van de code krijgt de consument naast verzorgingstips ook inspiratie door de toepassingen van de kleurrijke mixen.

De Festival Colours-productlijn heeft een vaste plek op het violen- en perkgoedschap bij alle groenretailers in Nederland. De productlijn onderscheidt zich door de perfecte combinatie van variëteiten, uitbundige groei en bloei en continue innovatie van het assortiment. Dit seizoen start Kwekerij Wouters met QR-codes op alle potbedrukkingen en POS-materialen. “QR-codes verwijzen naar informatieve korte filmpjes waardoor de consument direct het gemak ervaart van perkgoed en vooral ziet hoe vol en bloeirijk onze Festival Colours mixen zijn”, vertelt Margit Wouters van Kwekerij Wouters. “Een barrière voor de consument is verzorging. Nu de QR-codes terrein beginnen te winnen in de Westerse markt én mede het gebruik van smartphones enorm is toegenomen, zetten wij in op deze ontwikkeling om de consument vertrouwen te geven bij zijn aankoop. Bovendien meten we de resultaten, dus krijgen we inzicht in het kijkgedrag van de consument.”

De verzorgingsfilmpjes en het nieuwe POS-materiaal (posters, fotografie en kant-en-klare social media teksten) zijn voor exporteurs, retailers en bloemisten ook te downloaden.

Kwekerij Wouters
Enserweg 3a
8307 PJ Ens
info@kwekerijwouters.nl
www.kwekerijwouters.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Twitter Rss

© BPnieuws.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven