Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bloemisten bieden inspiratie voor een groen paasbuffet

Een lopend paasbuffet is dit jaar allicht een "veilig" alternatief voor het traditionele ‘samen zitten aan de paastafel’. Wil je het buffet een groen tintje geven? Zet narcissen of blauwe druifjes tussen het servies. Leg bloeiende bloembollen in lege eierschalen. Of hang kokedama’s met seizoensplantjes boven de tafel. Deze en andere tips geven bloemisten met de campagne ‘Sfeervol Pasen’, een initiatief van Plantion.

Op 24 maart kregen bloemisten bij Plantion een toolbox met fraaie posters, content voor social media en speciale bloemenkaartjes met een QR-code naar een pagina met paasinspiratie op Pinterest. Hiermee geeft Plantion de bloemist de nodige handvatten om consumenten inspiratie te bieden voor een groen en sfeervol Pasen op 4 en 5 april.

Onderdeel van ‘Sfeervol Pasen’ is ook een landelijke winactie vanuit Plantions marketingplatform Taste the Green op Instagram (tastethegreennl). Door op het betreffende bericht te reageren en de pagina te liken, maken consumenten kans op een paasboeket in een leuke glazen pot.

Speciale dagen
Met promotionele campagnes helpt Plantion detaillisten goed in te spelen op speciale dagen en geefmomenten zoals Vrouwendag, Pasen en Moederdag. De campagnes komen in samenspraak met de bloemisten tot stand. Plantion meet de resultaten en neemt ervaringen en verbeterpunten mee in volgende acties.

Bron: Plantion

Publicatiedatum: