MNP / Suntory lanceert de promotiecampagne ‘Power Flower’ voor het mandevilla merk Sundaville. De campagne richt zich op de Europese consument en moet hen ervan overtuigen dat mandevilla het perfecte product is om dit seizoen de tuin mee op te fleuren.
De campagne richt zich voornamelijk op het online bereiken van de Europese consument. Er is gekozen voor een aantal focuslanden en focusdoelgroepen, die door middel van social media, social influencers en advertenties gaan kennismaken met Sundaville. Door de gerichte inzet van advertenties in combinatie met het bieden van zowel fysieke- als online verkooppunten, zullen we de consumentenvraag naar Sundaville stimuleren. Op deze manier ondersteunt MNP / Suntory haar kwekers en vermeerderaars bij het vergroten van de markt voor Sundaville en mandevilla in het algemeen. De komende maand zal ook de nieuwe consumentenwebsite voor Sundaville gelanceerd worden, zodat men hier terecht kan voor inspiratie, verzorging en de verkooppunten.
De promotiecampagne voor Sundaville is een initiatief van MNP / Suntory, maar wil ook exporteurs, retailers, kwekers en vemeerderaars de mogelijkheid bieden om gebruik te maken van de campagne en/of zich hierbij aan te sluiten. Zo is er een uitgebreide online database met POS-materiaal, foto’s, posters en labels. Sundaville ambassadeurs kunnen eenvoudig toegang aanvragen en de middelen downloaden.
Over Sundaville
Sundaville is een merk van MNP / Suntory en is ontstaan in 2003, toen zij de allereerste rode mandevilla als kuipplant op de markt brachten. Sindsdien is Sundaville een groot merk voor mandevilla in Europa. Het assortiment is inmiddels uitgebreid met verschillende kleuren, bloemgroottes en vormen.