Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Voorjaarscampagne 365 dagen bloemen van start

Voor het vierde opvolgende jaar gaat de voorjaarscampagne van 365 dagen bloemen van start met het thema: Geur! De aftrap wordt gegeven via een digitale nieuwsbrief die wordt verstuurd naar meer dan 7.000 bloemisten én de lancering van het digitale seizoensmagazine. De campagne roept bovendien de sector op om gezamenlijk de vrolijke boodschap te delen.

“Het digitale seizoensmagazine biedt praktische én boeiende seizoensinspiratie”, vertelt Marion Klaver, projectmanager. “De teksten kunnen makkelijk én snel gedeeld worden met jouw klanten; in vier talen (NL, DU, EN, FR). Daarnaast zijn de foto’s en passend POS-materiaal eenvoudig te downloaden. Elke bloemist kan meteen aan de slag én kan zich laten inspireren voor het maken van eigen content. Lees het magazine online: www.365dagenbloemen.nl.”

Publicatiedatum: