Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
online workshop NIMA, 20 januari 2021

Bouw een sterk merk met maatschappelijke impact

In samenwerking met B-open organiseert het bestuur van de NIMA Community Foodchain- & Agrimarketing (FAM) de online workshop ‘een sterk merk bouwen met maatschappelijke impact’, als vervolg van het Sierteelt Marketing Event over duurzaamheid. 

Met welke thema’s kun je jezelf en/of je bedrijf het beste profileren en hoe communiceer je daarover naar je klanten?

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Hoe je een merk met maatschappelijk impact kunt bouwen: via de Open Branding Roadmap breng je de maatschappelijke betekenis van je bedrijf of merk in kaart;
  • Hoe je duurzaamheid in de marketing van jouw bedrijf of merk integreert;
  • Hoe je kunt innoveren en communiceren met en over duurzaamheid.

De workshop vindt plaats op 20 januari 2021 tussen 13:00 en 16:00 uur op het platform Microsoft Teams.

Klik hier voor meer informatie over het programma en de mogelijkheid deel te nemen.

Publicatiedatum: