online workshop NIMA, 20 januari 2021

Bouw een sterk merk met maatschappelijke impact

In samenwerking met B-open organiseert het bestuur van de NIMA Community Foodchain- & Agrimarketing (FAM) de online workshop ‘een sterk merk bouwen met maatschappelijke impact’, als vervolg van het Sierteelt Marketing Event over duurzaamheid. 

Met welke thema’s kun je jezelf en/of je bedrijf het beste profileren en hoe communiceer je daarover naar je klanten?

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Hoe je een merk met maatschappelijk impact kunt bouwen: via de Open Branding Roadmap breng je de maatschappelijke betekenis van je bedrijf of merk in kaart;
  • Hoe je duurzaamheid in de marketing van jouw bedrijf of merk integreert;
  • Hoe je kunt innoveren en communiceren met en over duurzaamheid.

De workshop vindt plaats op 20 januari 2021 tussen 13:00 en 16:00 uur op het platform Microsoft Teams.

Klik hier voor meer informatie over het programma en de mogelijkheid deel te nemen.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BPnieuws.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven