Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Madiba viert 15 jarig bestaan met nieuwe huisstijl

Madiba bestaat dit jaar 15 jaar en dit viert Dekker Chrysanten met een kleurrijke nieuwe huisstijl met de krachtige pay off “Flower Power”.

In 2005 introduceerde Westeringh Flowers als eerste een serie van Madiba rassen die herkenbaar zijn aan het indrukwekkend aantal bloemetjes en excellente houdbaarheid. In de loop van de jaren heeft Dekker Chrysanten het assortiment uitgebreid en zijn Bloemenkwekerij Kees de Jongh en Kwekerij Monnikenwaard toegetreden tot het Madiba collectief. Dit collectief heeft onlangs Gerben van der Vlist aangesteld als Trade Marketeer om het merk Madiba te promoten.

Als eerbetoon aan Nelson Mandela, de naamgever van Madiba, sponsort het collectief diverse sociale projecten in Tanzania. Kortom, een krachtige bloem, een sterke samenwerking tussen ketenpartijen en een bijzondere beleving bij consumenten, met recht “Flower Power”.

Het hele Madiba verhaal is vastgelegd in een merkpaspoort waarvan het eerste exemplaar is overhandigd aan John en Linda van de Westeringh.

Voor meer informatie: www.madiba.nl

Publicatiedatum: