Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Teler moet als 'kapitein op schip' zijn in crisistijd

Bij het communiceren met werknemers in coronatijd is het niet alleen van belang wat ondernemers communiceren maar ook hoe zij dat doen. Maar op welke manier kunnen zij zich als werkgever het beste opstellen en hoe informeer zij de werknemers het beste?

De Werkgeverslijn Land- en tuinbouw geeft vijf tips voor communicatie met werknemers in coronatijd, waaronder optreden als kapitein op de voorgrond'. 

"Op crisismomenten kijken we allemaal naar de kapitein van het schip. Als ondernemer of bedrijfsleider op uw bedrijf, is dus belangrijk om uw gezicht te laten zien en uw stem te laten horen. Communiceer transparant en bemoedigend, over de crisismaatregelen die u neemt, over hoe het met eventuele zieke collega’s gaat, over de koers die jullie verder zullen varen. Laat ook ruimte voor vragen van zowel uw eigen medewerkers als externe partijen. Nog meer dan anders bent u nu de leidersfiguur waar mensen naar op zoek zijn."

Lees hier alle tips.

Publicatiedatum: