Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
onderzoek Chrysal & e-Flora

Kwaliteit online boeket op niveau, verschillen na een week goed zichtbaar

Hoe is de kwaliteit van online bestelde boeketten? En krijg je daadwerkelijk binnen wat je hebt besteld? Chrysal International en e-Flora deden, in samenwerking met de Universiteit van Wageningen, een onderzoek.

Samen met e-Flora bestelde Chrysal International bij negen online boeketbezorgers een boeket met dezelfde waarde van €20,-. Er werd gekeken naar hoe lang de bloemen in het boeket mooi blijven, of er bloemenvoeding is meegeleverd en of het boeket overeenkomt met de afbeelding op de website. Ook is er gekeken naar de kwaliteit van de bloemen bij aankomst, na vijf dagen en na zeven dagen. Vrijwel alle boeketten bevatten bloemen van goede kwaliteit bij aankomst. Na vijf tot zeven dagen werden verschillen tussen de boeketten goed zichtbaar. Vooral de boeketten van partijen waarbij minder of geen bloemenvoeding werd meegegeven, bleven minder lang mooi.

Voor meer informatie over het onderzoek kan men contact opnemen met Robert Verbruggen (robert.verbruggen@chrysal.com)

Voor meer informatie:
Chrysal
www.chrysal.nl

e-Flora
https://www.e-flora.nl/ 

Publicatiedatum: