Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Broekhof wordt Paardekooper

Hoofdsponsor voetbalclub VVSB krijgt nieuwe naam

Vanaf het nieuwe voetbalseizoen pronkt de naam Paardekooper op de voetbaltenues, reclameborden en vlaggen van voetbalclub VVSB. Vele jaren was Broekhof de hoofdsponsor van de Noordwijkerhoutse voetbalclub. Met de overname van Broekhof door de Koninklijke Paardekooper Group eind 2018 gaat ook de sponsoring van VVSB nu veranderen in de naam van de nieuwe eigenaar.

Lyanne Paardekooper (CMO van Paardekooper) ondertekent het sponsorcontract als nieuwe hoofdsponsor van VVSB. Rechts op de foto: Simon Laros, voorzitter Businessclub VVSB.

De sponsoring van VVSB door Broekhof is lang geleden gestart. Arjan Broekhof: “Mijn vader Piet Broekhof is begonnen met de sponsoring van VVSB. We houden van voetbal en de club zit in Noordwijkerhout, net als ons bedrijf. In deze regio zijn bloemen en voetbal belangrijk, dus Broekhof en VVSB samen was een perfecte combinatie.’’

Naamsbekendheid
In 2021 pronkt de naam Paardekooper ook op de gevel van Broekhof. Dan wordt de naamswijziging definitief doorgevoerd. Broekhof zet haar activiteiten voort als leverancier van verpakkings- en decoratiematerialen voor de bloemen- en plantenbranche.

Het hoofdsponsorschap van VVSB heeft Broekhof in de loop der jaren veel naamsbekendheid opgeleverd. Vooral het behalen van de halve finale van de KNVB beker in februari 2016 bracht veel sensatie teweeg, waarbij de naam Broekhof tot in ‘De Wereld Draait Door’ bekend werd.

Lyanne Paardekooper licht toe: “Voor Paardekooper is de sponsoring goed om meer bekendheid te krijgen in de sierteeltsector en met name in de bollenstreek. De klanten kunnen bovendien bij ons terecht voor een nog breder pakket aan verpakkingen. Wij leveren bijvoorbeeld ook voedselverpakkingen, winkelbenodigdheden en hygiëne-artikelen .’’

www.paardekooper.nl

Publicatiedatum: