Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Promotiecampagne 365 dagen bloemen introduceert eerste online herfstmagazine

Deze herfst publiceert 365 dagen bloemen voor het eerst het digitale magazine www.365dagenbloemen.nl. De speciale website is geheel in herfstsferen en geeft bloemisten op een toegankelijke en deelbare manier seizoensinspiratie. Het digitale magazine verschijnt vier keer per jaar in vier talen (NL, DU, EN, FR).

In de zomer van 2020 is de laatste print editie verschenen van het ‘magazine 365 dagen bloemen’. Deze wordt graag gelezen door bloemisten in de kernlanden. Om het bereik te vergroten, wordt het magazine vanaf deze herfst digitaal uitgegeven. Hierdoor kunnen bloemisten op één plek geïnspireerd worden én alle content eenvoudig delen via  eigen communicatiemiddelen.

De campagne 365 dagen bloemen stelt zich ten doel om bloemisten in Europa (focuslanden: Duitsland, Engeland, Nederland) verkooptips te geven voor extra verkopen van bloemen in het seizoen. De campagne wordt al meer dan 12 jaar gesteund door alle aanvoerders van zomerbloemen, bolbloemen, snij-, bes-, en trekheesters bij Royal FloraHolland. Sinds 2019 zijn ook de aanvoerders van exoten en Calla aangesloten.

bron: 365 dagen bloemen

Publicatiedatum: