Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Marktaandeel Albert Heijn blijft doorgroeien

Het marktaandeel van Albert Heijn is tijdens de coronaperiode doorgegroeid, vertelt ceo Marit van Egmond aan Distrifood. De uitrol van het nieuwe winkelconcept en Prijsfavorieten zijn de aanjagers van de groei. "Sinds vorig jaar groeit het marktaandeel en dat is dit jaar niet anders. De strategische koers met de uitrol van ons nieuwste winkelconcept helpt daarbij. Maar ook de Prijsfavorieten hebben wij weer uitgebreid met 250 artikelen naar 1250", aldus de ceo.

Klik hier voor het hele artikel op Distrifood

Publicatiedatum: