De meerjarige consumentencampagne ‘Bedankt Plant’ gaat ook in het najaar van 2020 lopen. De focus ligt op online media, in Nederland, Duitsland en Frankrijk en de uitingen zijn de komende periode te zien op YouTube, Facebook, Instagram en Pinterest.
Op 31 augustus is de kick off van de online-campagne in Duitsland, aangevuld met uitingen op digitale buitenreclameobjecten in Berlijn, Hamburg, München, Keulen, Frankfurt, Stuttgart, Düsseldorf in winkelgebieden en op stations.
Vanaf 21 september is Bedankt Plant te zien in Nederland in de genoemde online media en verschijnen de campagne-uitingen in digital out of home, met name te zien in de grotere steden door het hele land op veel gefrequenteerde plekken. Daarnaast zijn er advertorials in de oktober-edities van de magazines Flow en vtwonen gepland.
Op 5 oktober begint de online-campagne in Frankrijk op de social media YouTube, Facebook, Instagram, Pinterest, aangevuld met landelijke digitale buitenreclame.
In het VK wordt per eind oktober/begin november een PR-plan uitgerold.