Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

OK Plant over Go Go Greenhouse: ‘Onze marketing was een eyeopener’

Binnen het project Go Go Greenhouse geven ondernemers en managers in de glastuinbouw de scholieren in hun bedrijf een breder beeld van de glastuinbouw. Bij OK Plant neemt Kevin Hendriks die taak voor zijn rekening. “Het is belangrijk dat je de specialisten binnen het bedrijf hun verhaal laat vertellen. (...) We hebben onze groep scholieren een complete rondleiding gegeven, van oppotten tot verpakken. De verantwoordelijke managers hebben elk hun deel van het proces uitgelegd en toegelicht. Dat leverde mooie, inhoudelijke vragen op. Onze scholieren hebben minimaal mbo-niveau en dat zie je terug in hun opmerkingen.”

Gevraagd naar de reactie die hem het meest is bijgebleven, antwoordt Kevin: “Een van de scholieren bleek bezig te zijn met een marketingstudie. Zij was aangenaam verrast met hetgeen onze marketingafdeling allemaal doet. Dat heeft haar ogen zeker geopend en ze zal zeker uitdragen bij studiegenoten dat dit in de glastuinbouw gebeurt. Zij is duidelijk ambassadeur vanaf nu.”

Lees hier verder op Glastuinbouw Nederland

Publicatiedatum: