In de Spiegel: Kim van Haaster. Bloomeffects

"Tulpenbol levert uitstekende ingrediënten voor huidverzorgingsproducten"

Bloomeffects is een jong Amerikaans bedrijf met vernieuwende cosmetica producten. Het biedt huidverzorgingsproducten aan met daarin Nederlandse tulpenstamcellen en een gepatenteerd tulpencomplex. "We hebben het merk in oktober 2019 gelanceerd en onze producten slaan enorm aan in de Verenigde Staten", vertelt Kim Haaster, eigenaar van het bedrijf. "Op dit moment zijn we er behoorlijk hip en happening. We hebben het afgelopen jaar in veel grote magazines gestaan zoals in Elle, Marie Claire, Forbes en Glamour. De verkoop gaat ook ontzettend goed. We verkopen inmiddels in grote winkels als Bluemercury, Credo, QVC en Saks Fifth Avenue."

Kim staat deze week op de stip bij Flower Science en vertelt er over haar achtergrond en het succes van Bloomeffects.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BPnieuws.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven