De Pre-Spring editie van online magazine Cinefleur is afgelopen dinsdag gelanceerd. Deze keer opgenomen en geproduceerd in Milaan, de modehoofdstad van de wereld. Door videocontent, fotografie en een prikkelende vormgeving wordt de lezer meegenomen in interessante lokale verhalen. Ontdek waarom het motto van Milaan ‘quality over quantity’ is en hoe je dat terugziet in bloemen en planten. Neem een kijkje in prachtige boetieks, zie hoe bloemist Nicola Lami aan de slag gaat met een bruiloftsboeket en leer meer over lokale plant producten als Marimo.
Cinefleur onderscheidt zich door de gemaakte content niet alleen in het magazine in te zetten. Partners krijgen na lancering van het magazine de video’s en foto’s aangeleverd om in te zetten via hun eigen kanalen. Zo worden trends, inspirerende verhalen, innovatieve toepassingen en interessante productontwikkelingen beschikbaar voor een groter publiek.
De volgende Cinefleur edities worden momenteel gepland. Op de planning staan London: the city of dreams, net als Berlijn, Amsterdam en Barcelona. Wil je meer weten of heb je tips/interesse om deel te nemen, neem dan contact op met Cinefleur.
Een foto (of video) zegt natuurlijk meer dan duizend woorden. Bekijk daarom de nieuwste editie van Cinefleur hier.
Voor meer informatie: https://www.cinefleur.com/subscribe