VannoVa lanceert vernieuwde huisstijl – traceability tot aan de bron

VannoVa Master Growers, het samenwerkingsverband van negen kwekers van tros- en pluischrysanten, presenteert een vernieuwde huisstijl.

De bekende gouden diamant is de basis onder de vernieuwde huisstijl en wordt in algemene uitingen in goud en in goudomrand wit afgebeeld. De bloemenhoezen, die ook vernieuwd zijn, worden echter uitgevoerd in drie kleuren. De derde kleur refereert aan de Master Growers achter VannoVa. Iedere bij VannoVa aangesloten chrysantenkweker heeft zijn eigen unieke kleur gekregen, die alleen afgebeeld wordt op zijn hoezen. Op deze manier zijn de VannoVa-chrysanten te herleiden tot aan de productiebron.

René en Bart van Kester presenteren de nieuwe VannoVa-hoezen

Brochure verpakt met een knipoog
Om de vernieuwde huisstijl en de unieke hoezen te introduceren bij inkopers van groothandelaren en exportbedrijven, bezoeken de VannoVa-kwekers hun klanten in de tweede helft van januari persoonlijk. Met onder hun arm een VannoVa-brochure, die op een bijzondere manier verpakt is. René van Kester: "We hebben ons met dit nieuwe hoezenconcept laten inspireren door Merci. Zoals zij met verschillende kleuren op de verpakking van de chocolaatjes laten zien welke smaak erin zit, zo laten wij met de verschillende kleuren hoezen zien door welke VannoVa-kweker de betreffende chrysanten geteeld zijn. Onze nieuwe brochure, waarin we onder andere uitleggen welke kleur correspondeert met welke kweker, is dan ook met een knipoog naar Merci verpakt in een fraai vormgegeven doosje."

bron: Pull Position


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BPnieuws.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven