Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Veel belangstelling voor Decorum bij bloemistenshows Rusland

Exporteurs en veredelaars, die shows organiseren voor Russische bloemisten, zoeken steeds vaker de samenwerking met Decorum op. In 2019 vonden tot dusverre al 11 shows plaats waar het merk aan meewerkte.

Henk de Jong, commercieel manager van Orchios, is al jarenlang in Rusland actief voor Decorum. “Bij aanvang van één van de shows vroeg Floral Designer Stefan van Berlo aan de zaal wie Decorum kent. Vrijwel elke hand ging omhoog. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Het is een beloning van het jarenlang bewerken van de markt in Rusland. Decorum is daar een begrip. Hier hebben we het al die jaren voor gedaan.”

Floral Designer Stefan van Berlo 
 
Raymond Hedges, directeur Decorum. “De aanpak in Rusland werkt, dat zien we aan de resultaten. De naamsbekendheid van Decorum is enorm, net als ons bereik op social media. En dat leidt vervolgens tot een jaarlijkse stijging van afzet van vele tientallen procenten. Deze eindklantstrategie past goed bij ons. Ook in Duitsland en Italië benaderen we actief eindklanten en zien we positieve resultaten.”


Stefan van Berglo en Henk de Jong

bron: Decorum

Publicatiedatum: