Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Filmpje moet hen daarvan doordringen

Combi online en offline krachtig middel voor bloemist

In de sierteelt is het zien en aanraken van in te kopen bloemen belangrijk, terwijl tegelijkertijd het online inkopen blijft groeien. Juist de combinatie van online en offline inkopen is een krachtig middel voor de bloemist om overeind te blijven, meent FleuraMetz dat vanaf deze maand voor klanten dit verhaal in een speciale film laat zien: Planet Flower.

De korte film draait vanaf november in de totaal vernieuwde Cash & Carry in Wenen, Oostenrijk. Planet Flower legt uit wat een flexibel en creatief wezen de bloemist, in de film Mangone Floralis, kan zijn. Deze bloemist weet zijn creativiteit en klantenbinding te beschermen, door op slimme manieren zijn online inkopen te combineren met inkopen op de Cash & Carryvloer.

Hoe dit precies zit, zullen de Weense klanten van FleuraMetz in november kunnen zien in Planet Flower. Na Wenen zal de film in verschillende Cash & Carry’s in Duitsland draaien.

Voor meer informatie:
FleuraMetz
www.fleurametz.com

 

Publicatiedatum: