Filmpje moet hen daarvan doordringen

Combi online en offline krachtig middel voor bloemist

In de sierteelt is het zien en aanraken van in te kopen bloemen belangrijk, terwijl tegelijkertijd het online inkopen blijft groeien. Juist de combinatie van online en offline inkopen is een krachtig middel voor de bloemist om overeind te blijven, meent FleuraMetz dat vanaf deze maand voor klanten dit verhaal in een speciale film laat zien: Planet Flower.

De korte film draait vanaf november in de totaal vernieuwde Cash & Carry in Wenen, Oostenrijk. Planet Flower legt uit wat een flexibel en creatief wezen de bloemist, in de film Mangone Floralis, kan zijn. Deze bloemist weet zijn creativiteit en klantenbinding te beschermen, door op slimme manieren zijn online inkopen te combineren met inkopen op de Cash & Carryvloer.

Hoe dit precies zit, zullen de Weense klanten van FleuraMetz in november kunnen zien in Planet Flower. Na Wenen zal de film in verschillende Cash & Carry’s in Duitsland draaien.

Voor meer informatie:
FleuraMetz
www.fleurametz.com

 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BPnieuws.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven