Nieuwe huisstijl Medinilla

Laguna (voorheen Kwekerij Laguna) presenteert op de Royal FloraHolland Trade Fair een nieuwe huisstijl. Als marktleider in Medinilla wilde Laguna haar focus voor dit product in de nieuwe huisstijl terug laten komen. Dit heeft geleid tot een nieuwe pay-off: La specialiste, dat refereert aan het specialisme in het kweken van hoofdproduct Medinilla, maar ook in Brugmansia is Laguna de specialist.

Tijdens de Royal FloraHolland Trade Fair presenteert Laguna voor het eerst haar ‘nieuwe look’ zien aan het grote publiek. Maar dit is slechts een voorproefje. In de periode na de beurs wordt er verder gewerkt aan het doorvoeren van de nieuwe huisstijl. Zo zal er begin 2020 een gloednieuwe website gelanceerd worden en komen de nieuwe verpakkingen op de markt. 

Laguna is marktleider in Medinilla. De kwekerij specialiseert zich in drie variëteiten: magnifica, flamenco en lambada (laatste twee uit eigen veredeling). Daarnaast teelt Laguna Brugmansia (waarin zij ook marktleider zijn) en diverse seizoensproducten. Laguna is een familiebedrijf. De eigenaren Chris Kester en de broers Michel, Frank en Ron de Bakker veredelen, vermeerderen en kweken medinilla’s op een moderne kwekerij van 4,5 ha.

Laguna is te bezoeken in stand 36.1, van 6 tot en met 8 november. 

bron: Pull Position


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BPnieuws.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven