Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Dillewijn Zwapak en Flower Factor starten videoreeks ‘Florists’ essentials’

"Op eenvoudige manier origineel en verrassend bloemwerk creëren, dat is wat we samen gaan laten zien"

Dillewijn Zwapak en Flower Factor slaan de handen ineen voor een videoreeks onder de titel ‘Florists’ essentials’. Meesterbinder Pim van den Akker en zijn team laten bloemisten wat er allemaal mogelijk is op creatief gebied met de producten van Dillewijn Zwapak.

In de reeks worden snelle designs en originele ideeën gedeeld die toepasbaar zijn voor iedere bloemist. “Als leverancier van verpakkingsproducten voor de hortibranche verbinden wij ons graag aan andere A-merken die dezelfde waarden uitstralen: innovatie, creativiteit en duurzaamheid. Met Flower Factor en Pim van den Akker gaan wij dan ook graag een innige samenwerking aan”, licht Age Siebbeles, Marketing Manager Dillewijn Zwapak, toe.



“Pim weet als geen ander hoe je levende producten met verpakking en decoratieve elementen kunt combineren tot schitterende creaties. En, wat hem als meesterbinder denk ik uniek maakt, is dat hij het maakproces zo weet te vereenvoudigen dat iedere vakgenoot erdoor geïnspireerd raakt en er zelf mee aan de slag kan”, aldus Siebbeles.

Dillewijn Zwapak is bekend om het ontwikkelen en leveren van verpakkingen voor bloemen en planten. Internationaal staat het bedrijf bekend als een onderneming die duurzaamheid, innovatie en creativiteit zeer hoog in het vaandel heeft staan. Elementen die via deze nieuwe samenwerking onder de aandacht worden gebracht. Siebbeles: “Pim en zijn team beschikken over een enorme dosis enthousiasme en educatieve skills en laten zien hoe bloemisten zich met onze producten kunnen onderscheiden van hun concurrenten. Op een eenvoudige manier origineel en verrassend bloemwerk creëren, dat is wat we samen gaan laten zien!”

De eerste afevering van ‘Florists’ essentials’ is nu te bekijken op www.dillewijnzwapak.nl  

Publicatiedatum: