Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Pull Position wordt partner in De Grote Tuinverbouwing

Productiehuis Stokvis Content en Pull Position werken vanaf heden samen aan het tiende seizoen van De Grote Tuinverbouwing, middels een geheel nieuw format op SBS6. Zowel op tv als online gaat de samenwerking bij de totstandkoming en uitrol van het vernieuwde programma een prominente rol spelen. Op zaterdag 7 september wordt om 17:00 de eerste aflevering van het nieuwe seizoen uitgezonden.

Innovatie in groen
De kennis, ervaring en het netwerk in de groensector zijn voor Stokvis Content de reden om bij Pull Position aan te kloppen en een nauwe samenwerking aan te gaan. Haar positie in de markt moet de komende jaren zorgen dat het programma voorop blijft lopen met de laatste trends en noviteiten. Pull Position heeft naast haar rol als trendwatcher in de markt, inmiddels veel expertise opgebouwd op het gebied van online en nieuwe media. Met deze expertise willen samenwerkingspartners Pull Position en Stokvis Content inzetten op online en social media en het integreren van een ‘tweede scherm’ naast de televisie.

Nieuw format
De Grote Tuinverbouwing wordt vernieuwd, de items gaan terug naar de basis en ‘groen’ speelt de grote hoofdrol. Ook komen er een aantal nieuwe items, zoals het gezonde effect van planten en de toepassing van snijbloemen in huis. De samenwerking tussen Pull Positon en Stokvis Content zorgt ervoor dat er een koppeling ontstaat tussen het tv-programma en online platform. Zo wordt social media intensiever ingezet met focus op inspiratie en activatie waarbij wordt gefocussed op uitbreiding van de doelgroep naar jongere groenliefhebbers.
Met deze nieuwe samenwerking wil Pull Position ook ‘marketingteam in green’ zijn voor Stokvis Content. Daarnaast is het een mooie aanvulling binnen het consumer tools specialisme van Pull Position, waarbij onder andere social media en social influence marketing worden toegepast om bloemist en consument te bereiken.

bron: Pull Position

Publicatiedatum: