Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Elsevier in gesprek met Marco van ZIjverden, DFG

"Als de mensen niet voor je willen werken, word je niet succesvol"

In 1993 nam Marco van Zijverden het bedrijf over van zijn vader en vijf jaar later, met de fusie met de Van Duijn Group, was de Dutch Flower Group geboren. Inmiddels telt deze ruim 30 bedrijven en worden 'in een normale week' zo'n 75 miljoen bloemen verhandeld.

En nu? "Nu moeten we moeten nog groter worden", vertelt Marco in een interview met Elsevier. "De kosten blijven toenemen en als je meer volumes afhandelt, kun je efficiënter werken. De omzet is nu 1,6 miljard en we willen dat die in 2025 op 2,5 miljard zit."

Hoe bokst hij het allemaal voor elkaar? U leest het hier (€) op Elsevier.

Publicatiedatum: