Tijdens oktober Woonmaand in Woonmall Alexandrium

Aanmeldingen open voor Groen & Wonen event

Komende oktober Woonmaand vormt Woonmall Alexandrium in Rotterdam het decor voor groen in het interieur. Hoe bloemen en planten in iedere woonstijl passen en hoe deze bij de  consumententypes ‘Aesthetic Performer’ & ‘Status Seeker’ aansluiten, zal in de Woonmall worden gedemonstreerd, getoond en gefotografeerd.

Veredelaars en kwekers die interesse hebben hieraan deel te nemen kunnen zich melden via 06-24801322 of p.ras@sensemarketing.nl

Het Groen & Wonen event is een samenwerking van de online bloemisten platforms Bloomtube, Flower Factor en marketingbureau Sense marketing & more.

Programma Groen & Wonen
Woonmall Alexandrium organiseert samen met de drie sierteeltorganisaties het eerste ‘Groen & Wonen event in Woonmall Alexandrium in het kader van Oktober Woonmaand. De geplande activiteiten in het weekenden van 12/13 oktober en bij voldoende interesse ook 19/20 & 26/27 oktober zijn:

  • Centraal groenstylisten podium in de Woonmall, waar bloemen- en plantenarrangementen worden gemaakt met wisselende bloemen en planten in interactie met het winkelend publiek.
  • Een Green Box waarin bezoekers voor de camera gevraagd hun mening en idee te geven over groen in het interieur.
  • In de Woonmall komen sfeerkamers te staan in de actuele trends, zoals Woonmall Alexandrium die hanteert.
  • Van het event wordt video’s gemaakt en van alle arrangementen foto’s in de woonstijlen in winkels in Woonmall Alexandrium. De fotografie, passend bij de consumenten types, is beschikbaar voor alle deelnemers.

Groeiplatforms & consumententypes
Dit event baseert zich op Groeiplatforms ‘Interior’ & ‘Health & Well Being’ van Royal FloraHolland en op de Consumententypes ‘Aesthetic Performer’ & ‘Status Seeker’) van Bloemenbureau Holland. Op die manier sluit het event naadloos aan op de collectieve sectorpromotie.

Tijdens de woonmaand in Woonmall Alexandrium is de keuze voor groeiplatform ‘Interior’ logisch, maar ook ‘Health & Well Being’ past inmiddels bij de in interieur geïnteresseerde consument, want gezond groen met een luchtzuiverende en kalmerende werking past helemaal in de huidige tijdsgeest.

Bron: Sense Marketing


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven