vakmanschap, passie en sierteeltproducten filmisch in beeld gebracht

Cinefleur presenteert internationaal visitekaartje voor de sierteeltbranche

Het digitale magazine Cinefleur combineert de wereld van travel, film & fotografie met die van bloemen & planten. Bladerend door het e-magazine wordt de lezer meegenomen in inspirerende, filmische verhalen over bloemisten, eigenaren van tuincentra, hun klanten, veredelaars, kwekers en leveranciers van aanverwante artikelen. De verbindende factor is liefde en passie voor bloemen en planten.

Zes keer per jaar komt het Engelstalige Cinefleur uit. Aan iedere editie wordt bekendheid gegeven via social media, de partners en een eigen database van nu al ruim 40.000 mailadressen in binnen en buitenland.

De inhoud van het magazine wordt in overleg met de partners bepaald. Aansprekende storytelling is daarbij altijd het uitgangspunt. Dümmen Orange, Floritec en Desch Plantpack zijn partners van het eerste uur. In de komende edities zullen andere partners aansluiten. En dat is al snel. In september komt de volgende editie uit. Parijs zal daarvoor het décor vormen. Keulen en Milaan zullen daarop volgen.

"Het mooie van deze moderne manier van communiceren is dat alles meetbaar is. Deze informatie delen we ook met onze partners. Wat Cinefleur nog meer onderscheid is dat de content niet alleen in het magazine gebruikt wordt. De partners krijgen na lancering van het magazine de video’s en foto’s aangeleverd om in te zetten via hun eigen kanalen. Zo worden trends, genietmomenten, productontwikkelingen en inspirerende toepassingsmogelijkheden voor een groot publiek beschikbaar."

Voor meer informatie, interesse om deel te nemen en natuurlijk om het magazine in te zien, surft u naar www.cinefleur.com.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BPnieuws.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven