Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Campagne 365 dagen bloemen opnieuw in stemming

Gisteren hebben de FPC’s Seizoenbloemen en Bolbloemenassortiment unaniem besloten om het promotieplan 365 dagen bloemen opnieuw in stemming te brengen.

Uitslag stemming 15 mei
In de vergadering van 15 mei was er geen twee derde meerderheid behaald, die nodig is om de campagne voort te zetten. Deze uitslag stond tijdens de FPC vergadering op 6 juni hoog op de agenda. Speciaal voor dit agendapunt is ook de FPC Bolbloemen assortiment uitgenodigd die samen met de FPC Seizoenbloemen opdrachtgever is voor de campagne 365 dagen bloemen.

Na een analyse van de stemming en een analyse van alle reacties die er na de stemming los kwamen, hebben beide FPC's unaniem besloten om het promotieplan in het najaar van 2019 opnieuw in stemming te brengen. De promotiecommissie aangevuld met een aantal FPC leden heeft de opdracht gekregen om een aangepast promotieplan ter goedkeuring voor te leggen aan beide FPC's. Na goedkeuring van beide FPC's zal het plan opnieuw worden voorgelegd aan de achterban.

Alle activiteiten van 365 dagen bloemen worden voortgezet tot zomer 2020
Los van de nieuwe stemming en de uitslag daarvan loopt de campagne 365 dagen bloemen volledig door tot de zomer van 2020. Alle geplande activiteiten, gericht op het inspireren en informeren van de internationale bloemist, vinden dus doorgang.

bron: Royal FloraHolland

Publicatiedatum: