Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Royal FloraHolland vernieuwt dienstverlening

Royal FloraHolland gaat de komende tijd haar dienstverlening flink vernieuwen. Dit doet de organisatie naar eigen zeggen om passend antwoord te blijven geven op de steeds verder uiteenlopende behoeften van kwekers en kopers. Deze veranderingen leiden tot een flexibeler en meer efficiƫnt dienstenpakket.

"In een dynamische wereld, en in het bijzonder in onze sector, is het van belang om te veranderen om waardevol te kunnen blijven. Alleen door ons continu te ontwikkelen kunnen wij u relevante diensten blijven bieden, waarmee wij u optimaal kunnen helpen om het meeste uit de markt te halen. Het is immers onze ambitie om zoveel mogelijk bij te dragen aan het duurzaam succes van kwekers en kopers. Dat is het altijd geweest en dat zal het ook altijd blijven."

Zelf een uniek dienstenpakket samenstellen
"Wij zien dat de behoeften van kwekers meer uiteenlopend en in beweging zijn dan ooit tevoren. Er verandert daarom de komende tijd veel in onze dienstverlening. Zo gaan wij u als kweker de vrijheid bieden om zelf een uniek dienstenpakket samen te stellen, specifiek afgestemd op uw bedrijf. Daarbij passen we in toenemende mate het principe toe van 'de gebruiker betaalt'. Zo zorgen we dat u alleen nog betaalt voor de diensten die u gericht helpen succesvol te ondernemen. Een nieuwe, efficiƫntere aanpak die beter past bij het ondernemen van vandaag. Ook breiden wij ons dienstenpakket uit met nieuwe diensten die voor bredere groepen van waarde zijn."

Gerhard van der Bijl, CCO van Royal FloraHolland:
"Onze sector weet als geen ander dat groeien hard werken is. We steken daarom veel energie in het verbeteren van onze dienstverlening, zodat wij onverminderd van waarde kunnen blijven in het bedienen van kwekers en kopers. We zullen altijd blijven zoeken naar nieuwe manieren waarop we kunnen bijdragen aan het duurzaam succes van kwekers en kopers. Want uw succes, is het succes van Royal FloraHolland."

Voor meer informatie:
Royal FloraHolland

Publicatiedatum: