Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Petunia's uitgedeeld aan bezoekers van de Hortus botanicus Leiden

Viering van de liefde op de Keukenhof en in Leiden met Amore Petunia

Op zaterdag 11 mei werden bezoekers aan de Hortus in Leiden getrakteerd op Amore petunia's van Danziger. Daarnaast werden er dit jaar op de jaarlijkse plantenmarkt er voor het eerst verschillende workshops, lezingen en rondleidingen georganiseerd in samenwerking met Florensis, Imperial Plants en Bongartz.

Onder de monumentale Hortusbomen had de Israëlische veredelaar een mooie presentatie ingericht, alwaar deze de bezoekers de 'stukjes liefde' cadeau deed.

Het promotieteam van Danziger vorige week zaterdag aanwezig op de Leidse plantenmarkt. Naast de Amore stonden ook enkele toevoegingen aan het petunia assortiment in de schijnwerpers.

"Liefde verspreiden, geen bloemen verkopen", zo luidde de boodschap van Liat Shemer, Global Marketing Manager bij Danziger. "De petuniamarkt is een zeer competitieve markt, met elk jaar vele innovaties en nieuwe variëteiten. Daarom vroegen we ons af: hoe verover je de harten van telers, kopers en consumenten? Het inzicht van 'liefde verspreiden, geen bloemen verkopen', veranderde de manier waarop we onze branding en marketing benaderden. Daarom zijn we begonnen met de naam: Amore - een algemeen bekend woord voor liefde. Een 360-graden marketing- en merkconcept gericht op de emotionele vraag: 'Ben je klaar om je liefde te delen?'"

Het beoogde doel van deelname aan het evenement was om meer bekendheid te geven aan de producten van Danziger en specifiek aan deze productlijn. De eerste Amore-variëteit werd in 2016 geïntroduceerd onder de naam "Queen of Hearts". De Amore-serie wordt op de markt gebracht met merkpotten, labels en POS-materiaal. Op deze manier richt Danziger zich op het toevoegen van waarde in de gehele keten.

Voor meer informatie:
Danziger
www.danzigeronline.com

Publicatiedatum: