Bloemenbureau Holland (BBH) lanceert vandaag een online marketing portal, waarmee een selectie van het campagnemateriaal beschikbaar gemaakt wordt in wel tien talen. Een grote uitbreiding ten opzichte van de focus op de huidige vier kernlanden. "Een flinke klus, waarmee Bloemenbureau Holland gehoor geeft aan het verzoek van haar betalende (internationale) stakeholders", aldus BBH.
Zo werkt de marketing portal
Op de portal, Marketingportal.flowercouncil.com, vinden gebruikers gemakkelijk duizenden bestanden in hoge resolutie, die ze kunnen downloaden en delen met hun doelgroepen. Het gaat om bestanden van geselecteerde BBH-campagnes, want niet alle campagnes zijn in alle landen relevant. Voor toegang tot de portal kunnen betalende stakeholders online een inlog aanvragen. Na goedkeuring van BBH kunnen zij dan met de marketing portal aan de slag. De bestanden zijn beschikbaar in tien talen: Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Pools, Russisch, Spaans en Zweeds.
Voldoen aan vraag betalende stakeholders
“Bloemenbureau Holland richt haar marketingactiviteiten momenteel op vier kernlanden: Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Hoewel er vanuit stakeholders in een groter taalgebied een behoorlijke vraag is naar campagnes, is het budgettair helaas niet haalbaar om deze te ontwikkelen. Met een flinke investering en inzet maakt BBH nu werk van deze wens. Hierdoor kunnen bloemen en planten ook in andere taalgebieden nog meer onder de aandacht van consumenten gebracht worden”, aldus Dennis van der Lubbe, managing director Bloemenbureau Holland.
bron: Bloemenbureau Holland