FleuraMetz en Coloured by Gerbera gaan dit jaar samen de gerbera promoten. Deze samenwerking sluit aan bij de lopende campagne #feelinggerbera. FleuraMetz inspireert bloemisten en arrangeurs via online en offline marketing. De nieuwe gerbera-campagne leent zich uitstekend voor deze doelgroep. Arrangeur Björn Kroner is boegbeeld van de campagne en zal zowel in video als tijdens workshops de toepasbaarheid tonen aan de bloemisten.
Kim Berns (FleuraMetz): "De gekozen aanpak is een perfecte tweetrapsraket om de veelzijdigheid en toepasbaarheid van de bloem te tonen. We zijn erg enthousiast over deze samenwerking en kijken uit naar een succesvolle gerbera-campagne binnen onze Duitstalige markt."
V.l.n.r.: Cees Rombouts en Roy van Kester (namens Coloured by Gerbera) en Kim Berns (FleuraMetz).
Festival der Flora
In september organiseert FleuraMetz op drie locaties in Duitsland het Festival der Flora. Een evenement met als doel de bloemistte inspireren en conversie te stimuleren. De producten die men ziet zijn direct koopbaar, overal liggen productlijsten en er lopen verkopers van FleuraMetz rond.Ook hier zullen de zeven gerbera categorieën optimaal uitgelicht en toegepast worden middels o.a. demonstraties, productpresentaties, een wedstrijden festival favorieten.
Voor meer informatie:
FleuraMetz
www.fleurametz.com
Coloured by Gerbera
www.colouredbygerbera.com