Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Samenwerking FleuraMetz en Coloured by Gerbera van start

FleuraMetz en Coloured by Gerbera gaan dit jaar samen de gerbera promoten. Deze samenwerking sluit aan bij de lopende campagne #feelinggerbera. FleuraMetz inspireert bloemisten en arrangeurs via online en offline marketing. De nieuwe gerbera-campagne leent zich uitstekend voor deze doelgroep. Arrangeur Björn Kroner is boegbeeld van de campagne en zal zowel in video als tijdens workshops de toepasbaarheid tonen aan de bloemisten.

Kim Berns (FleuraMetz): "De gekozen aanpak is een perfecte tweetrapsraket om de veelzijdigheid en toepasbaarheid van de bloem te tonen. We zijn erg enthousiast over deze samenwerking en kijken uit naar een succesvolle gerbera-campagne binnen onze Duitstalige markt."

V.l.n.r.: Cees Rombouts en Roy van Kester (namens Coloured by Gerbera) en Kim Berns (FleuraMetz).

Festival der Flora
In september organiseert FleuraMetz op drie locaties in Duitsland het Festival der Flora. Een evenement met als doel de bloemistte inspireren en conversie te stimuleren. De producten die men ziet zijn direct koopbaar, overal liggen productlijsten en er lopen verkopers van FleuraMetz rond.Ook hier zullen de zeven gerbera categorieën optimaal uitgelicht en toegepast worden middels o.a. demonstraties, productpresentaties, een wedstrijden festival favorieten.

 
Voor meer informatie:
FleuraMetz
www.fleurametz.com

 



Coloured by Gerbera
www.colouredbygerbera.com

Publicatiedatum: