Op dinsdag 16 april was de lancering van de duurzaamheidscampagne bij Koen Pack. Dit leidde direct tot interesse vanuit de markt, want direct al op de eerste dag werd Koen Pack naar eigen zeggen 'overdonderd' door de vele aanvragen voor het stalenboek. Ook bij Bouquetnet, partner van Koen Pack, is men erg enthousiast.
V.l.n.r.:Timo Ruigrok, inkoper van Bouquetnet., Rob Groeneveld, accountmanager van Koen Pack en Peter Janmaat, directeur van Bouquetnet
Peter Janmaat, directeur van Bouquetnet: “Wij juichen praktische initiatieven zoals deze duurzaamheidscampagne en het unieke stalenboek dan ook toe. Het stalenboek stelt ons en onze eindklanten in heel Europa in staat om nog betere keuzes te maken voor de juiste verpakkingen."
Wil je meer te weten komen over duurzame verpakkingen in de bloemen- en plantenbranche, kijk dan op Koenpack.com/duurzaam. Of lees meer over Bouquetnet en hun aanbod van kwaliteitsboeketten voor de retail op www.Bouquetnet.nl.