Tholen - Het Flitsmagazine is vernieuwd en wordt vanaf morgen verspreid naar kopers/exporteurs en naar de klokken. Het magazine belooft persoonlijker te worden, met een rubriek waarin bij het Salesmanagement aangesloten kwekers zich zullen voorstellen en met interessante nieuwtjes en weetjes. De aanbiedingen, het actuele productaanbod, de noviteiten en thema-aanbiedingen rond feestdagen als Kerst en Pasen blijven echter leidend.
Ruud van Emmerik en Bianca van Nieuwkerk van de redactie van het Flitsmagazine presenteren de eerste Flits nieuwe stijl
Even ouderwets een folder doornemen en hier verrast worden door een breed assortiment actuele, interessante plantenaanbiedingen, dat was in 2015 het idee om te starten met ‘De Flits’. Even uit de snelle digitale wereld, afstand nemen van de overvolle mailbox en toch mooie aanbiedingen kunnen scoren.
Salesmanagement
‘De Flits’ wordt uitgebracht door de afdeling Salesmanagement van Royal FloraHolland. Salesmanagement wil als het ware een verlengstuk zijn van de kwekerij en werkt aan het realiseren van de doelen van de kwekers. De teamleden, die zich in de komende edities van het blad nader zullen voorstellen, zorgen voor een optimale verkoopstrategie en ondersteunen ook de afnemer van de kweker bij de afzet.
Kijk voor meer informatie op www.royalfloraholland.com/salesmanagement .