Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Vlog informeert Nederlandse consument over Nederlandse roos

Renzo Grootscholten – winnaar van #vloguitdekas 2018 van Glastuinbouw Nederland – bezocht speciaal voor Valentijn het bedrijf Van den Ende Rozen in Monster. Samen met Tim van den Ende ging  Renzo de kas in en laten zij zien hoe rozen in Nederland op een verantwoorde manier worden geteeld.

Verantwoorde glastuinbouw
De vlog is een initiatief van Glastuinbouw Nederland, dat hiermee de consument wil laten zien hoe de Nederlandse Glastuinbouw werkt aan vergroening en verduurzaming van de bedrijven.

Ook maakte Glastuinbouw Nederland in samenwerking met Royal FloraHolland en MPS een leaflet samen met feiten over de Nederlandse roos.

bron: Glastuinbouw Nederland

Publicatiedatum: