Lucky Berry sterke noviteit in segment vruchtenplanten

Lange oogst, gezonde eigenschappen en een goed marketing-concept: Als gezamenlijke productontwikkeling van de Duitse kwekerijen Heinje en Christoph Marken in samenwerking met Van Son & Koot uit Nederland en VERDIA uit Frankrijk vormen de Lucky Berry Blauwe bes (Vaccinium) en Aardbei (Fragaria ananassa) een sterke noviteit in het segment vruchtenplanten.

Hun innovatie werd al in 2018 bekroond met Taspo Award in de categorieën “Beste marketingconcept” en “Beste productpresentatie in point of sale”.

In het concept wordt 'lang en gezond kunnen snoepen' bewust op de voorgrond geplaatst. De vruchten zijn rijk aan vitaminen en hebben een hoge sierwaarde voor tuin, terras of balkon. Bovendien kan 4 maanden achtereen van de planten geplukt worden.

Meer informatie over deze introducties vindt u hier.

bron: Harris Plantdesign


Publicatiedatum:


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BPnieuws.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven